tiistai 2. lokakuuta 2012

astu mun kenkiin, täs kovempiki murtuu, elä päivä mun elämää ja sano miltä tuntuu..

heei oon tosi pahoillani ku tää kirjottelu on vähä jääny, ku täs on ollu iha sikan kaikkee ku
pääsin esim tinksuist MELIDSEIHI, iha sika kivaa ! ja ni täs on ollu ny treenei ja sillai
ku kisat tulos marraskuus ja sillai, ja täs lokakuus mennää leirille kisakallioo ja sillai (:
mut joo ei siit sen enempää,

koulust nyt en oikee mitää erikoisepaa tapahdu,
panostin ja sain matikan kokeest 7+ vittu kerranki mulle joku hyvänumero :p
mutjoo kai se ois koht aika pakko vähä yrittää panostaa mut siis kaikille 
on varmaa aika tuttu se tunne ku on sillai " joo panostan ja seuraavan päivän sillai
joo iha vitu sama en jaksa, panostan sit ysil " .. mut ysilku se on sit enää nii vaikee nostaa numeroit :D

mitäs teille mu lukijoille kuuluu ?
ainii ite muute erosin tos jonku aikaa sitte
et täs sitä taas sit villi ja vapaa. 
mutta siis asiast toisee

lupasin teille sen videopostauksen mut se on ny vähä jääny
ku mun pitäis tehä se ton yhe ellinkaa mutku me molemmat ollaa ny oltu kotiarestis.. :D
ni mut tehää se hetiku on aikaa !
et seki on sit tuloos myöhemmi (:

eipä mul ny täs oikee mitää muuta
mut hei hyvää syksyy ny kaikil ja sillai, 
laitaan viel parikuvaa tähä :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti